Klachten

Klachten

Klachten ze zijn vervelend en wij gaan proberen uw klachten zo snel mogelijk te verhelpen.

Klachten hoe groot of klein ze ook zijn, ze zijn vervelend en soms kunnen wij dit niet tegengaan. Wij verkopen e-sigaretten en onderdelen en deze kunnen kapot gaan of in de fabriek niet goed gemonteerd zijn.

Wij maken soms zelf ook fouten, we zijn nou eenmaal menselijk, Postnl verliest soms een pakketje of er gaat een product stuk tijdens de verzending.

Bel ons of stuur ons een mail, wij gaan proberen dit allemaal zo snel en zo soepel mogelijk op te lossen.

Wij vragen u om uw klacht via e-mail of telefoon aan ons door te geven. wij zullen de klacht zo snel mogelijk te behandelen en proberen de klacht zo snel mogelijk op te lossen en af te handelen.

Wij doen dit per telefoon of per email.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk bij ons in te dienen.

Voor een snelle en afhandeling van uw klacht, vragen wij u om de onderstaande gegevens te vermelden:

Ordernummer(s).

Dit nummer vindt u in de de e-mails die u van ons heeft ontvangen, tussen de tekens [ en]

uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer.
U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Dampzaak.nl
T.a.v. Afdeling Klachten
Boomstede 433
3608BG Maarssen
Nederland

Contact opnemen met de klantenservice van Dampzaak? Klik hier!

Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk na ontvangst beantwoorden, als het langer duurt dan normaal, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

U kunt ook contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar dampzaak bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Zodra uw klacht is ontvangen, krijgt u een ontvangstbevestiging.
U ontvangt binnen 3 dagen nadat u de ontvangstbevestiging heeft gekregen telefonisch of via de e-mail een reactie