Garantie

Is het product kapot gegaan binnen de garantie periode?

Laat ons weten wat voor problemen u heeft met uw product, dan gaan we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

Als uw product kapot gaat binnen de garantie periode kunt u het naar ons retour sturen!

Wel moet u altijd contact opnemen met de klantenservice! U kunt niet zomaar uw product opsturen.

Als het product kapot is en onder de garantie valt kunt u een retourbon aanvragen  (Dit gebeurd per email na contact per telefoon of email) dan kunt u het product in Nederland kostenloos retour sturen.

U moet de bon zelf printen, op de doos plakken en het pakket afgeven bij het dichtsbijzijnde postnl servicepunt.

Let op: Dit geld alleen als er sprake is van een fabrieksfout. Niet voor een product dat verkeerd is ingesteld of door menselijke fouten niet goed werkt, dan moet u zelf de retourkosten naar ons en de kosten voor het terugzenden betalen voordat wij het product retour sturen.

Neem daarom eerst contact op met de klantenservice, vaak kunnen wij problemen via de telefoon of email bepalen en verhelpen.

Ook moet u bij het product als het een garantie geval betreft, na contact met de klantenservice een garantieformulier mee sturen.

U kunt deze via het contact formulier aanvragen. Dan mailen wij u deze toe!

Vraag een garantieformulier aan!

Garantie termijnen zijn:

DOA:

Mondstukjes (Driptips)
Clearomizers
E-liquid
Nicotine ampullen
Coils
Aroma’s

Verder alle producten waar de tank of het mondstuk (driptip) aan vastzit, of producten waar u vloeistoffen in doet.

Garantie DOA betekent dat producten als ze eenmaal zijn uitgepakt voor hygiene redenen niet meer retour kunnen. Wel behoud u natuurlijk het herroepingsrecht op producten die niet zijn uitgepakt en gebruikt en deze kunt u 14 dagen na levering zonder reden retour sturen.
(wel aanmelden aub)

Garantie termijnen gaan in op de dag van aankoop.

Garantie 48 uur na levering:

Alle 18650, 26650, 18350 batterijen.

Op losse 18650, 26650, 18350 geven wij 48 uur na levering garantie. Check dus of uw batterij goed oplaad als u deze geleverd krijgt

Garantie 1 maand:

Alle e-sigaret accessoires (etui, lanyards, hoesjes, enz)

Deze producten hebben een garantie termijn van 1 maand vanaf de dag van aankoop. Garantie krijgt u alleen over fabricagefouten. Als uw product niet meer gerepareerd kan worden, dan vervangen wij deze door een nieuw product. Val, water of stootschade vallen niet onder fabrieksgarantie, als dit de werking van uw product verhinderd, geven wij geen garantie.

Batterijen die ingebouwd zitten zijn onderhevig aan slijtage en afname van de batterijduur is normaal. Wij geven geen garantie op afname van de batterijduur van een ingebouwde batterij.

Garantie 3 maanden:

E-sigaret Mod (Batterijhouder) met een externe batterij.
E-sigaret Mod (Batterijhouder) met interne batterij
Penmodel e-sigaret met interne batterij.

Deze producten hebben een fabrieksgarantie van 3 maanden vanaf de dag van aankoop. Garantie krijgt u alleen over fabricagefouten. Als uw product niet meer gerepareerd kan worden, dan vervangen wij deze door een nieuw product. Val, water of stootschade vallen niet onder fabrieksgarantie, als dit de werking van uw product verhinderd, geven wij geen garantie.

Batterijen die ingebouwd zitten zijn onderhevig aan slijtage en afname van de batterijduur is normaal. Wij geven geen garantie op afname van de batterijduur van een ingebouwde batterij.

Als u een e-sigaret startset koopt gelden de zelfde garantie bepalingen als hierboven aangegeven voor de artikelen die in de starterset zitten.

Weet u het niet zeker waar uw product onder valt, neem dan contact op met de klantenservice!